zondag 31 januari 2010

13 dagen, 13 uren, 13 minuten

De Groet Uit Schoorl Run komt eraan. Het is te hopen dat deze wedstrijd wel doorgaat. Vandaag weer zo'n zware sneeuwtraining gedaan van rond de 20 km. De 'road' is in januari grotendeels 'off road !' Zo'n 7 km was sneeuwlopen, dus de knieĆ«n werden hoger opgetild. De snelheid heeft er niet onder geleden, is ook hoger dan vorig jaar. Trainde ik toen met een gemiddelde snelheid van 6 min/km, nu loop ik regelmatig rond de 5.30 min/km.
En dat vind ik wel lekker. Hoewel het aantal trainingen wat minder is geweest, de lange duurlopen zaten er dubbel en dwars in. In het lange afstandlopen zit ik in een goede flow.
Mijn hartslagmeter was vanmiddag afgezakt, functioneerde dus niet. Maar eerlijk gezegd voelde dit als een opluchting. Gewoon op mijn gevoel durven afgaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten