donderdag 25 februari 2010

energie

Ondanks een verkoudheid had ik vandaag energie om twee geplande trainingen samen te voegen.
Het vriest niet meer. Wel regen, maar dankzij mijn rode jasje bleef ik warm en droog.
Eerst heb ik warm gelopen en drie versnellingsloopjes gedaan, omdat ik in een intervaltraining er even flink tegenaan wilde gaan. Het lukte om de eerste 1000m in 4:00 te lopen. De tweede interval was tegen de wind in. Tijd: 4:10. De derde en laatste 1000m: 4:00. Pittig en snel dus, 15km/uur... Bijna een halve minuut sneller dan nodig.Wow.
Omdat dit zo vlot ging, bedacht ik dat een duurloop van ca. 60 minuten in 6 min/km er nog in zou kunnen zitten. En dat zat erin, ik had goede benen. En mentaal zit het ook weer beter.
(de LSD van maandag liep ik ook goed. Ik heb Meerwijck meegenomen en dat was nat en glad. Gemiddeld kwam ik wel uit op de vereiste 6 min/km)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten