zaterdag 20 februari 2010

tempoduurloop

Vandaag een tempoduurloop van 8km gedaan. De eerste kilometers kon ik het tempo van 5:15 min/km net niet lopen. Uiteindelijk heb ik de hele afstand in ca.40 minuten gelopen, dus heb ik mijn doelstelling gehaald.
De LSD(Long Slow Distance) van 22 km doe ik maandag. Na twee achtereenvolgende trainingsdagen mag zondag wel een rustdag zijn.
Mijn trainingsjas heeft het zweet goed opgevangen. Zelf bleef ik droog en heb het niet te warm gehad. Topjas voor mij, want met dit koude vochtige weer loop ik altijd te rillen.
Zelfs toen ik bij de (trainings)finish - de Middelste Klap- even stil ging staan om even bij te praten met Jimmy heb ik het niet koud gehad.
Toen ik begon met hardlopen kocht ik alleen een paar goede loopschoenen, maar inmiddels is de functionele kleding niet meer weg te denken. Het verhoogt mijn loopplezier. Het mag vriezen of dooien, deze Fries krijgt het niet meer koud!
En hij ziet er ook nog mooi uit zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten