vrijdag 12 maart 2010

voorbereiding wedstrijd

Uit de nachtdienst liep ik vanmiddag al weer volgens trainingsschema- ja, nog steeds-  vanwege de halve marathon morgen.
Dat betekende 30 minuten warmlopen met drie versnellingsloopjes oftewel Steigerungen ( ik voel me net een paard). De stof epinefrine (adrenaline) zorgt voor een hogere alertheid en meer energie.
Het lichaam wordt klaar gestoomd voor actie. Laat de wedstrijd maar komen.
De lat ligt hoog. De bedoeling is om een pr te lopen van 1:40:00... Dit moet ik eerst zien, dan geloven. De richttijden heb ik weer op mijn horlogebandje geplakt om onderweg de tijd in de gaten te kunnen houden. Mijn gouden regel blijft wel: loop je niet stuk, denk aan het plezier dat altijd boven het schema moet gaan...
Ik was na het loopje wel verbaasd dat ik zo warm was. Maar ja, het was dan ook een graad of 7 en ik had me gekleed alsof het rond het vriespunt was. Morgen dus even kijken of twee lagen kleding voldoende is. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten