donderdag 11 maart 2010

hardlopers

Tijdens een soepele training van 12 km in 70 minuten trof ik Sjirk met de hond en André. Wat toevallig.
André en Sjirk doen zaterdag ook mee aan de eerste wedstrijd van http://www.loop-circuit.nl/ 
Nieuw in 2010 is dat er niet meer met vaste startnummers wordt gelopen. Wie van plan is meerdere wedstrijden te lopen van dit Run2day-loopcircuit krijgt een loopcircuitnummer toegewezen en een startnummer van de stapel voor elke wedstrijd. Dat scheelt tijd bij het inschrijven.
Hoewel ik in 2009 drie wedstrijden heb gelopen: de10 mijl in Siddeburen, de 10km in Marum en de 10 km in Grolloo, hebben ze me geen zogenaamd LC-nummer toegestuurd. Ik kan pas na de halve marathon van Haren  me hiervoor aanmelden op hun website. Beetje jammer.
Ik heb zin in de wedstrijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten