vrijdag 16 april 2010

slaapstand

Na zes dagen werken lijkt mijn lijf in de slaapstand te staan. Niet vooruit te branden tijdens mijn eerste interval van 5 km. Ik loop steeds ongeveer 12  km/uur. Maar het is lastig tijdens de training op dit tempo te blijven lopen. De tweede interval warm ik op. Mijn lichaam is wakker en werkt. Voor de derde interval merk ik dat mijn hartslag tijdens de rust te veel zakt- ik krijg het ook koud- als ik wandel of dribbel. Als ik ga joggen gaat het beter. De derde interval laat ik me wat meer gaan, maar kom toch gemiddeld op 25 en een halve minuut uit. Er stond ook een stevige, frisse bries. Ik maak me geen zorgen. Mijn conditie is beter dan ooit en dit zal zich vanzelf gaan vertalen in de uitslagen. Ik heb een duurloop van 50 minuten deze week laten schieten. Rust is ook belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten