donderdag 13 mei 2010

dauwtrappen

Op Nieuw Woelwijck- dorpsgemeenschap voor verstandelijk gehandicapten- is het traditie om op Hemelvaartsdag te gaan dauwtrappen. Omdat ik daar werk als groepsbegeleider en vroege dienst heb betekent dit zo'n kleine 10 km wandelen, en gedeeltelijk( in mijn geval de helft) een rolstoel duwend.
Met dat laatste was ik wel blij, want ik kreeg het maar niet warm. Waarschijnlijk door gebrek aan slaap en een te laag wandeltempo (voor mij.) Atijd fantastisch om te zien hoe gehandicapte mensen dit met hun ouders en/of begeleiders ieder jaar weer presteren. Voor wie het echt niet volhoudt is er de rolstoelbus, die je als bezemwagen veilig thuis brengt. En daar mag iedereen pannenkoeken eten. Buiten op het dorpsplein of binnen in het restaurant.
Het zwaarste komt dan nog: wakker blijven... Tijd om de email te controleren. Geen aanmeldingen voor de Run van Winschoten vandaag, Nog vier estafettelopers te gaan en dan hebben we twee teams!
Wie helpt om dit rond te krijgen voor 1 juni ?!
http://www.loopgroep.istegek.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten