zaterdag 8 mei 2010

Fries bloed

De Langste Straat van Nederland-loop is een jubileumloop van de vereniging svfriesland. Zij vieren hiermee hun 30 jarig bestaan. Deze straat loopt van Oudebildtzijl naar Sint Jacobiparochie en is 14,5 km lang. Deze Oudebildtdijk ken ik van fietstochtjes met mijn ouders uit de tijd dat ik met hen in Berlikum woonde. Dat was van mijn 16e tot mijn 18e. Als je bedenkt dat ik in juni 47 word , is de vereniging in die tijd dus opgericht... Ik fietste er vroeger, maar vandaag liep ik de 20,5 km- de hoofdafstand was 30 km- en ik liep hard ,werd daarmee eerste van mijn categorie( totaal 7 deelnemers) en 4e overall (van de 41 deelnemers)! Het was een wedstrijd waarin alles klopte. Geweldig. Tijd: 1:37:19. Hier geniet ik nog heel lang van.
Ik ben helemaal in mijn nopjes. En deze ervaring is ook goed voor het zelfvertrouwen. Op onderstaande foto zie je mij - startnummer241- in actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten