zondag 18 juli 2010

Midzomeravond in Diever

Gisteren liep ik vanaf 17.00 uur in de Midzomeravondmarathon van Diever.
Ik schreef me in voor de 30 km. Drie rondes dus van deze schitterende natuurloop.
Het eerste 'rondje' ging vlot. Met een klein groepje gingen we de tweede ronde in. Ik liep samen op met een vrouw die vrij vlak liep. Volgens mij werd ik een haas voor haar, liep zij een pr vandaag op de 20 km. Vlak voor zij finishte liet ik haar gaan om zelf rust te nemen voor mijn laatste ronde. Het laatste stuk hadden we tegenwind.
En ik voelde dat ik een zware laatste ronde zou krijgen. Mijn kuiten deden pijn en ik moest in mijn eentje verder. Hoewel het niet zo voelde zakte ik niet in en finishte in 2:41:38. Daarmee werd ik 19e van de 45 en heb ik mijn tijd van Schoorl dit jaar verbeterd met 5 minuten. Dik tevreden dus nu de marathontrainingen (voor mij )nog moeten beginnen.Vanaf de marathon van Enschede in april tot nu heb ik wat vaker gewandeld en in verhouding meer wedstrijden gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten