dinsdag 13 juli 2010

Piet Piraat

Vandaag wil ik zo'n 11 km hardlopen. De bedoeling is rustig, soepel te lopen. Mijn hartslagmeter gaat dus mee. De pedometer start eerst niet, maar na wat indrukken van de knoppen doet hij het toch en kom ik er achter dat dit het beste gaat bij een hartslagfrequentie van max 145. De snelheid is gemiddeld 10,7 km/uur oftewel 5,35 min/km. Ik werd door mijn buurvrouw nageroepen met "Piet Piraat".
De bandana valt dus op.(Zie de foto van het blog over de gletsjerloop).
Heerlijk, wat is er fijner dan hardlopen?
Nog een paar weken en dan ga ik starten met een trainingsschema voor de marathon. En na die bewuste marathon doorstomen met een ultraschema, die exact doorloopt tot de zestig van Texel. Dat is namelijk mijn nieuwe uitdaging... Wow, gekkenwerk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten