zaterdag 18 september 2010

na de run

Inmiddels zijn we een week na de Run van Winschoten. De fel begeerde pr van de Kielrunners op de 10km staat nog op naam van Sjirk, die dit jaar bewees ook een snelle 50 km in de benen te hebben. De twee estafetteteams finishten dit jaar 10 seconden na elkaar! Ik was de verliezer, kon Ronald na 9 km niet meer bijbenen.
Hoewel een 45:30 een prima tijd is, ga ik het volgend jaar gewoon weer proberen om onder die 43:34 te lopen...
Het loopverslag met foto's is te vinden op de website van de Kielrunners: www.loopgroep.istegek.nl
Via onze werkgever lopen Sjirk en ik de 26e de 7km van Martenshoek en op 10 oktober de 4 mijl van Groningen.Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan.
Eerst doen we nog mee op Prinsjesdag met de dfwrunners in Glimmen om een marathon te lopen. Als training. Intussen wordt het vroeger donker, is het herfst, én ga ik vanaf oktober in het donker voortaan trainen op de woensdagavond met de Drentscheaagroep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten