zondag 6 februari 2011

Arnoud Magnin Wintercross

In januari beleefden we een mooie editie van de halve marathon van Egmond. Vandaag de tweede wedstrijd van 2011: een echte crossloop in het Drentsche Aa gebied.Een zachte, af en toe zuigende ondergrond van zand, modder en dennennaalden.Lekker trailrunnen in eigen land. De keuze was een of twee rondes van 4 km. Sjirk en ik liepen als langeafstandslopers de 8 km. Deze valt bij mij onder het trainingshoofdstuk zand- en heuvellopen. Met een tijd van 37:11 ben ik heel tevreden. Mooi dat er wat snelheid in de benen zit voordat ik de (ultra)lange afstanden opzoek. Wie weet aan het einde van de maand al met de dfw-runners in Glimmen. Ik heb me daar ingeschreven voor de 25 km, maar het is de bedoeling om meer rondes af te leggen. Trainen richting marathon en wie weet de volledige YoursTruly50K. Daar ga ik nu nog niet van uit. Het plan is om door te lopen zolang het nog soepel gaat. In de training zit ik eens in de week op een duurloop van rond de 30 km. Deze week bouwen we op naar 34 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten