woensdag 9 januari 2013

training

Voor een ultraloop zijn van tevoren wel de nodige kilometers nodig. Deze week ben ik op de helft van een trainingsschema voor de zestig van Texel. Vandaag stonden er snelle intervallen van 1,5 km op het programma. Maar liefst 5x in 7 minuten met rusten van 3 minuten. In de stromende regen.
Eenmaal bezig is dit best te doen, maar vrolijk word ik niet van dit type 'pokkenweer'.
Gelukkig dat uiteindelijk het werk heel veel plezier gaat opleveren.
Vandaag moet ik er niet aan denken om 60 km te gaan hardlopen, laat staan nog verder...
Daar moet je ook naar toe werken, fysiek en mentaal. En vandaag heb ik daarvoor de nodige stappen gezet.
Morgen mag ik weer aan het werk met de loopgroep SVK Runners.
Die hebben als doel de halve marathon te gaan hardlopen in 2013 en laat dat nu mogelijk worden in een eigen run: de Run van Kiel-Windeweer... Daar woon ik en inderdaad, dit staat nergens in de loopkalenders.
Het is een nieuwtje en eigenlijk nog geheim ook...
Net als hardlopen zelf kan ik het echt niet laten. Het is gewoon te leuk. Ik moet dit even kwijt.
10 mei 2013, houd deze datum maar vast, voor het geval je hiervoor binnenkort uitgenodigd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten