zaterdag 27 maart 2010

liever naar diever

De straat waarin je woont kan te smal worden als de auto's niet meer op de oprit geparkeerd worden.
Met drie auto's is dat immers wat lastig. Een luxe probleem in een woonwijk van Holwierde.
Omdat mijn echtgenote moet werken heeft zij de auto nodig. Dus als ik naar Diever wil om daar een wedstrijd te lopen, ben ik met het openbaar vervoer- een tweede of derde auto is er niet- maar liefst twee uur onderweg! Vanuit Kiel-Windeweer moet ik namelijk via Groningen reizen. Omdat niemand van de Kielrunners dit op zijn/haar programma had staan ben ik dus vanaf huis gelopen richting Annen om daar onder de N34 door te duiken en in Anloo een stukje Drenthepad te lopen richting Schipborg. Leuk hoor, maar lastig om de goede weg te vinden. Hardlopen met een routebeschrijving in de hand is niet handig. Enfin, ik kwam redelijk goed uit en heb dus mijn lange duurloop weer gedaan voor deze week. Heerlijk zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten